SuperFaktúra je jednoduchý ekomonický online systém spracovania faktúr, objednávok, proforiem, cenových ponúk, dobropisov a rôznych iných fukncií. Je určený predovšetkým pre malé firmy a živnostníkov.
Pri prepojení môžete využiť 2 možnosti:
- Superfaktúra základ
- Superfaktúra rozšírené funkcie
Prepojenie Superfaktúra základ
V základnom prepojení s UNIobchod systémom je prenos objednávky a všetkých jej údajov z eshopu do Superfaktúry.
To znamená, že z vášho eshopu sa všetky informácie o objednávateľovi uvedené na objednávke prenášajú do Superfaktúry. Tam potom môžete zákazníkovi vystaviť faktúru na objednávku.
Toto prepojenie je automaticky k dispozícií pre všetky verzie SMALL, BUSSINES aj PROFI.
Postup prepojenia nájdete v helpe Ako nastaviť Superfaktúru v UNIobchod systéme
Prepojenie Superfaktúra rozšírené funkcie
V rozšírenom prepojení sa zo Superfaktúry do eshopu ťahá skladová zásoba.
V opačnom smere eshop do Superfaktúry posiela informáciu o prijatých objednávkach s väzbou na skladovú zásobu. A ďalej eshop posiela informáciu o stave online platby - t.j. či je objednávka zaplatená.
Rozšírené funkcie sa zapínajú na požiadanie.
Nastavenie a prevádzka je spoplatnená, vzhľadom na potrebu monitoringu prenosov medzi systémami. Cenové riešenie Vám pošleme na vyžiadanie.
Požiadavky
V prípade, ak plánujete prepojiť váš eshop, ktorý máte vytvorený v našom redakčnom systéme UNIobchod so Superfaktúrou, tak je potrebné mať ekonomický systém „Prémiový“ typ predplatného, pretože iba ten typ podporuje prepojenie pomocou API s eshopom.
Nastavenia
Pre správne prepojenie medzi systémami je potrebné do nášho UNIobchod systému zapísať niekoľko informácií.
Pred nastavením si pripravte:
- Email pod ktorým máte vytvorené konto v Superfaktúre
- API kľúč
- Company ID
Viac informácii ako pracovať v Superfaktúre nájdete v návode Superfaktúry.