- Úvod >
- Prečo UNIobchod >
- Webová analytika
Webová analytika pre eshop
Pre efektívnu funkciu eshopu je nevyhnutné sledovať štatistiky návštevnosti. Bez možnosti merať a vyhodnocovať by mnoho marketingových aktivít stratilo význam.
Na Slovensku viac ako 95 % www stránok pre tento účel využíva štatistiky Google Analytics - Google Marketing Platform.
Odporúčame štatistiky prepojiť aj s Google Search Console. Tento nástroj vám pomáha merať návštevnosť a výkonnosť eshopu v Google vyhľadávaní a opraviť s tým spojené problémy.
V administrácií eshopu v UNIobchod systéme nájdete v časti Štatistiky počet objednávok a obrat internetového obchodu.
Modul pre správu kódov sledovania štatistík
V systéme UNIobchod pri nastavení štatistík využijete modul umožňujúci pohodlnú správu kódov. Tu môžete nasadiť meracie kódy pre Google Analytics, Facebook Pixel, Google Tag Manager a iné nástroje tretích strán, napr. chatovacie okno a podobne. Poslúžia vám k lepšej komunikácii a sledovaniu zákazníkov, ako aj k marketingovej podpore za účelom zvýšenia predajnosti vášho tovaru, zacielenie na konkrétnych zákazníkov.
Systém UNIobchod je prepojený so štatistikami Google Analytics tak, aby sa po aktivovaní dal sledovať aj Elektronický obchod (Ecommerce Tracking)
V prípade potreby vám štatistiky pomôžeme nastaviť pri asistovanej inštalácií. Súčasťou nastavenie je:
- Nastavenie Elektronického obchodu (Ecommerce Tracking)
- Nastavenie nákupného lievika - vizualizácia cesty v nákupnom procese. Odhalí vám, kde návštevníci najviac odchádzajú povložení tovaru do košíka.
- Nastavenie Search Console a jeho prepojenie s Google Analytics.